maanantai 30. heinäkuuta 2012

Dreams are today's answers to tomorrow's questions.

Moikka taas! En kyllä tiedä miten meijän keittiön ikkunan väliin on päässy joku iso pelottava ötökkä, mutta siellä se kuitenkin on enkä sitä ikkunaa uskalla avata. Minulla ei oo mitään isompia fobioita, mutta pelkään kuitenkin vähän ötököitä, korkeita ja ahtaita paikkoja. Pelkään esim. mennä mun kaverin hissiin yksin, koska se on kamalan pieni.. Vaikka pelkäänkin korkeita paikkoja haluaisin silti joskus tehdä laskuvarjohypyn! Mitä juttuja te pelkäätte? Ja onhan mulla aivan järetön esiintymiskammo, joten ei ehkä ollut paras idea ottaa draamaa valinnaiseksi, mutta pidän näyttelemisestä joten kai se sitten on sen arvoista?! En oo saanu moneen yöhön nukuttua kunnolla.. Onko kellään samaa ongelmaa? Päivät vaan juoksee siivillä ja se jotenki ärsyttää. Himoitsen tällä hetkellä kahvia ja fazerin sinistä. Silmiä pistää niinku puukoilla, muttei silti tee mieli kaatua sänkyyn.. Mitähän sitä keksis?:) Youtube on ainaki mulle semmonen paikka jossa saa monta tuntia kulumaan etsimällä hyvää ja uutta musiikkia. Hyvän laulun kriteerit on mulle: hyvä ääni, sanat joihin voi samaistua/kauniit sanat ja kaunis melodia. Haaveilisin laulamiseen tarkoitetusta mikrofonista jotta sitten kehtais sen coverin sinne youtubeenkin pistää. Tänään aattelin vaan ottaa chillisti kirja kainalossa!:) Mukavaa maanantaita everybody!!:)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki risut ja ruusut tervetulleita, mutta asiattomat kommentit voisitte jättää pois!